SLUŽBY

Fyzioterapie

Jedná se o část komprehensivní rehabilitace, která se zabývá diagnostikou, léčbou a prevencí poruch pohybového systému organismu.

Terénní Fyzioterapie

Možnost mobilní fyzioterapie v domácím prostředí.

Moderní přístrojové vybavení pro fyzikální terapii

Fyzikální terapie je cílené, obvykle dozované působení fyzikální energie na organizmus nebo jeho část s terapeutickým cílem. Pomáhá nastartovat autoreparační mechanizmy, jejichž normální činnost je z důvodů poruch funkčních nebo strukturálních narušena.

Interaktivní vybavení pro trénink propriocepce (rovnováhy)

Pojem propriocepce zahrnuje jak vnímání pohybu v kloubu, tak vnímání pozice kloubu. Propriceptory přijímají signály z pohybového aparátu - ze svalů, šlach, z kloubních pouzder, z facií a periostu. Tyto signály pak slouží jako bezprostřední informace při řízení pohybu. Je známo, že deficity propriocepce mohou vytvářet dysfunkce v celém sensorimotorickém systému. Nedostatečná nebo nesprávná aferentní informace ovlivňuje CNS zpracování, což zase ovlivňuje motorický výkon a kloubní funkci.

Dornova metoda

Dornova metoda je jemná manuální terapie, jejíž pomocí jsou klouby a obratle bezpečně a přesně uváděny zpět do svých původních správných poloh. Dornova metoda vyrovnává statiku těla, může pomoci u různých potíží a bolestí pohybového aparátu jako jsou bolesti zad, kyčlí, kolen, rozdílná délka dolních končetin (pokud se nejedná o vrozenou vadu).

Trakční lehátko pro léčbu vertberogenních bolestí zad

Bylo vyvinuto pro preventivní a léčebné využití při bolestech zad a pohybového systému. Trvalé jednostranné zatížení, ať už v poloze v sedě nebo ve stoje, tak typické pro náš současný život, vede postupně k přetížení a následně k poškození přetěžovaných částí těla:

• přetížení žilního oběhu dolních končetin
  • přetížení meziobratlových plotének
  • přetížení kyčelních kloubů
  • přetížení vnitřních orgánů (v poloze v sedě)

Obrácená poloha na autotrakčním lehátku vyrovnává tyto důsledky přetížení tím nejpřirozenějším a nejefektivnějším způsobem.

Kineziotaping

Tato metoda je užívaná v rehabilitaci, pro regeneraci, je také velmi oblíbená mezi sportovci. Pomocí lepení pružných pásek můžeme pomoci od bolesti, zmírňovat otoky, vyhlazovat jizvy, vést ke správnému držení těla, zamezit přetěžování kloubů a vazů při sportovním výkonu.

Tradiční baňkovou masáž

Baňková masáž je starověká čínská metoda. V západních zemích se používá hlavně k léčbě pohybového aparátu. V baňce se ochlazováním vytvoří podtlak, který způsobí její přisátí. Baňka podtlakem v místě působení přivodí silné prokrvení, prohřátí a okysličení dané oblasti. Tím dochází k odplavení nahromaděných škodlivin, úlevě při bolestech zad a pohybového aparátu.

Masáž lávovými kameny

Masáž lávovými kameny je dobrou relaxací. Teplo sálající z hladkého kamene prostupuje do organizmu až 3 cm hluboko. Ovlivňuje fyziologické procesy, uvolňuje, odstraňuje nervozitu a stres, nespavost a další problémy, které souvisejí s vysokými nároky na psychiku. Přináší celkové uklidnění, pocity bezpečí,kdy starosti a stresy samovolně odplouvají. Na tělesné úrovni pomáhá teplo z kamenů uvolňovat ztuhlé svaly, bloky, křeče. Uleví od bolesti v kloubech, reguluje trávení a zrychluje metabolismus. Odplavuje škodlivé látky z tkání, jater a ledvin.

Dárkový poukaz

Poukaz je vhodný zejména jako dárek svým blízkým. Vztahuje se na všechny výše uvedené služby. Cena poukazu je dle požadované služby (viz ceník). Objednávku lze provést prostřednictvím emailu info@fyziozlin.cz nebo na telefonním čísle 777 228 236.